KAHVALTIDA EN SEVDIKLERIM




Kahvalti benim en sevdigim ogun degil aslinda. Ama yine de benim icin cok ozel. Cunku her sabah ben cocuklari hazirlayip okula gonderdikten sonra, esim bana ise gitmeden kahvalti hazirliyor ve basbasa kahvaltimizi yapiyoruz. Bu yuzden de bu sabah vakitleri benim gun icerisinde gecirdigim en guzel vakitler arasinda yer aliyor:) Esim kahvaltisiz yapamaz. Benim de kendi basima olursam kahvalti hazirlayip yemeyecegimi bildiginden, bu isi ustlendi sagolsun. Kahvaltilar ondan, aksam yemekleri benden:) Esim kahvaltidan vazgecemezken, ben de kahvaltida iste bunlardan vazgecemiyorum. Herkesin kahvalti sofrasinda olan seyler tabi, tariflik bir durum da yok ama yine de buraya eklemek istedim. Ilki domates, salatalik, biber ve beyaz peynir dortlusunun 2 kasik zeytinyagi ile biraraya gelmis hali. Ikincisi ise - siyah da olabilir yesil de - zeytinin bir miktar nar eksisi, biraz zeytinyagi ve azicik da pul biber ile suslenmis hali. Yaninda bir bardak cay, taze ekmek ve bir de yumurta salatasi olursa benim icin bundan daha guzel bir kahvalti olamaz... Hele bu gunlerde bol bol taze domates, biber bulabiliyorken hergun mutlaka yiyoruz. Burada kendin topla ciftligimiz var. "Pick your own vegetables farm". Kendin topla diye cevirmek biraz komik oldu galiba:) Ziraat Fakultesinden emekli profesor, oldukca yasli bir amcamiz - 80'in kesin ustunde - her sene bu koca ciftligi ekiyor, biciyor bize hazir hale getiriyor. Tabi onun gelir kaynagi orasi ama bu yasinda hala nasil basedebildigine sasmamak mumkun degil. Biz en cok domates, biber ve yesillik aliyoruz. Hem dalindan taze koparip aliyoruz, hem de cok daha uygun fiyat oduyoruz. Cocuklara da eglence oluyor ustune ustluk. Anlayacaginiz biz her sene dort gozle bekliyoruz bu ciftlige gitmeyi. Ciftligin resimlerini de koymaliyim bloguma. Ileride bakip hatirlamak icin. O da baska bir posta insallah.

2 yorum:

Betul Teyze dedi ki...

BU YAZINI KESİN ALİ İHSAN BEYE OKUTMAM LAZIM
ODA KAHVALTIDAN VAZGEÇEMEZ VE BENDE TEK BAŞIMA KAHVALTI YAPAMAM AMA O BANA HİÇ KAHVALTI HAZIRLAMIYOR :(KESİN OKUTMAM LAZIM...
RABBİM MUHABBETİNİZİ ARTTIRSIN İNŞAALLAH ABLACIM....
SİZİ ÇOK SEVİYORUM ...

Adsız dedi ki...

Boncugum dur benim arami bozma kardesimle:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...